14 september 2006

Utrecht en Londen

Nou, de eerste week colleges in Utrecht zit erop! Qua collegeuren is het natuurlijk weer debiel weinig: 4 uur op maandag, 2 op dinsdag en 2 op donderdag.. maar dat compenseert weer fijn in de thuis-studie uurtjes. Eén boek zit er al op (echt een aanrader trouwens), nu nog wat artikelen, een reading-log en wat discussievragen te gaan. En meer en meer en meer boeken natuurijk. De Universiteit Utrecht is nog erg nieuw voor me en ik ontdek elke dag weer nieuwe dingen. Betalen met je chip (geen kleingeld meer! Hiephoi! Leermoment voor Groningen ;)), een bibliotheek die meer weg heeft van een doolhof en een Pracht (met hoofdletter ja) van een binnenstad. Met natuurlijk veel te veel leuke winkeltjes waardoor ik nu alweer één paar schoenen rijker ben ;)

Voordat ik maandag begon in Utrecht zijn we eerst nog 4 dagen naar Londen geweest. Het was stralend weer, en ik heb weer een heleboel nieuwe dingetjes gezien. Hyde Park, Kensington Gardens, het Tate Modern - allemaal nieuw voor mij. Samen met Evert natuurlijk ook de supertoeristische attrakties bekeken, en een rondleiding gekregen door de Houses of Parliament. Erg tof! En daarom, wat foto's :)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Schoenen. Praat me er niet van ... ;)

Anoniem zei

Wow, die derde foto!