31 augustus 2006

Diplomauitreiking

Gisteren was het dan zover, de uitreiking van mijn Bachelordiploma. Donderdag had ik een mailtje gekregen van Bureau Studentzaken dat m'n bul tòch nog gedrukt was, en dat het ze 'wel handig leek' mij dat te vertellen. Groningen, thank you very much ;-)

De uitreiking was erg leuk, het vond plaats in de erg mooie faculteitskamer van de faculteit Letteren, en er was een leuk verhaaltje van de docente die mijn scriptie heeft begeleid. Er waren naast mij nog drie mensen die de bul kregen maar van de vier had ik verreweg de meeste mensen meegenomen. Mijn ouders en schoonouders waren er, Evert natuurlijk, Evert's broer Sibe, Inge was ook mee, en wat ik ook leuk vond was dat de zus van mijn oma er ook was. Zij woont in Groningen, en aangezien het voor mijn oma te zwaar was een hele dag naar Groningen te komen, is zij gekomen. Het is heel bijzonder om dan op zo'n stoel voor zo'n commissie te zitten terwijl je weet dat er een heleboel mensen achter je zitten die je lief zijn, en die speciaal voor jou gekomen zijn. Natuurlijk ging het zetten van m'n handtekening weer met het klassieke diploma-bibberhandje, maar toen had ik de Bul dan ook ècht. Ik ben overladen met bloemen, cadeautjes, en enveloppen-met-inhoud (waar ik vandaag een schitterend mooie leren tas van heb gekocht), en daarna zijn we gezellig met iedereen wat gaan drinken.

Al met al was het een ontzettend fijne dag :)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop dat alle foto's op deze website niet gefotoshopped zijn, want ik ben erg onder de indruk moet ik zeggen!

En succes met alles wat je gaat doen na het behalen van dit diploma!

Anoniem zei

Geweldig, Lotte, die is binnen!