14 juni 2009

Een nieuwe blogtitel..

... vereist een nieuw berichtje. Een korte samenvatting van december tot nu:

- Lief kreeg een ongeluk in de strenge winter van januari 2009 :o been stuk, auto nog stukker.
- Is nu weer goed. Leven is breekbaar. Wijze les.
- Bijna het einde van m'n eerste jaar voor de klas.
- Counting down: nog 3 dagen lesgeven, 20 mondelingen, 7 toetsen en 4 rapportvergaderingen.
- Veel geleerd. Veel goede dingen. Veel moeilijke dingen.
- Uitgeput tot aan het randje. Need holiday. Nu zonder scriptie. Feest!
- Ik vind dus niet dat mijn werkdruk gespreid moet worden >:(
- Mooi nieuw huis. Bijna helemaal klaar! Alleen nog een lamp. Die al sinds februari vertraagd is.
- Tip 1: koop dus niet bij Goossens. Hel.
- Bij huis ook mooie tuin, sinds vandaag met egel <3
- En luizen in de vlinderstruik. En ik maar - hoe naief - denken dat daar vlinders op af kwamen.
- Zinloos gekwetter - sinds kort ook Twitter: http://twitter.com/razztwizzle
- Tip 2: zet geen boeken op de leeslijst voor je leerlingen die je zelf nog niet hebt gelezen, onder het mom van "ach, die lees ik vast nog wel voor eind juni".
- Hoe krijg ik 5 boeken gelezen tussen nu en donderdag?
- Oma gaat niet goed. 97 + hartaanval = bad news. Welke mafketel verzint het dat je na 97 jaar zelf alles doen en nooit ziek belandt in een verzorgingstehuis. Ultiem gemeen.
- Tip 3: Als je ooit de mogelijkheid krijgt, wissel van leven met je kat. Ultiem ontspannen. Zelfs de camera wilde niet scherpstellen, zo relaxed was 'ie

1 opmerking:

Marije de K. zei

Hahaha, leuk om weer eens van je te lezen! Ook ik ben toe aan vakantie!!!
Heb je een leuk lesjaar achter de rug?
Na een tijdje erg te hebben moeten wennen ben ik hier nu wel op mijn plek in Warnsveld. Volgend jaar paar nieuwe uitdagingen (sectievoorzitter, nieuw personeel begeleidien/intervisie) en, o ja, 3 eindexamenklassen HAVO...hahaha!
Je hebt trouwens gelijk over van leven ruilen met je kat. Ik ben stikjaloers op onze Noah die de hele dag ligt te pitten/uitrekken/zonnebaden en 's nachts uber actief de buurt onveilig maakt!

Nog even doorbikkelen op school en dan straks lekker vakantie. Geniet!

Groeten