7 juni 2008

Loodjes

Over drie weken het eindgesprek van m'n studie, een week daarop is stage afgelopen, m'n scriptie zit in de nakijkmolen.. het is bijna gebeurd met mijn studentenleven. Aan de ene kant voelt het fijn om na vijf jaar studie daar een mooie MA-titel voor te krijgen en weer verder te kunnen met een "volgende stap". Het is echt een uitdaging op een nieuwe school les te gaan geven, en het zou ook erg fijn zijn als ik niet elke maand weer de IBG dankbaar hoef te zijn.. Maar aan de andere kant is het ook wel een gek idee, niet meer naar college, niet meer uit college lekker door Utrecht slenteren, geen essays en scriptie meer hoeven te schrijven. Even wennen denk ik, 't is een gek idee, maar ook wel weer fijn.

En dan ben ik morgen ook nog eens jarig! Het feest schuif ik door naar de zomer, dan kan ik het samen met het afstuderen gaan vieren. Maar omdat het wel een heel kaal weekend zou worden op die manier zijn vanmiddag mijn ouders even langsgekomen. En wat bleek, ik ben vandaag tóch schandalig verwend.. van mijn ouders heb ik een mooie spiegel, twee boeken, lekkere wijn en fijn haarspul gekregen en van m'n vriend een stoomkoker en een contactgrill, twee dingen die ik nog wilde hebben! Heel fijn, en om een écht verjaardagsgevoel te krijgen is ook nog eens het huis voor me versierd.. whoei!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1 opmerking:

Anoniem zei

Hai Lotte,

Wat een leuke foto's, met al die slingers!! Ik wilde ook middels deze weg als een van de eersten feliciteren met je verjaardag. Ik hoop dat je uiteindelijk een heel wijs vrouwtje wordt die een heel gelukkig en gezond leven heeft gehad. Ik las de je scriptie af is, SUPER!! Dat moet goed voelen en nu nog dat spannende gevoel totdat het cijfer binnen is. We kunnen morgen helaas niet komen, ik ben nog druk doende een pleidooi inelkaar te draaien en het is maar de vraag of het af komt. Ik ben al zeker 7 uur bezig vandaag (Zucht...). Maar goed, we vieren het binnenkort nog een keer met Dorieke's verjaardag erbij. Ik bel je nog morgen, maar alvast een hele fijne verjaardag. Ook namens Dorieke, Bram en Fiepelien.
Een knuffel en drie dikke zoenen.

Groetjes, je favoriete zwager (Sibe)