11 mei 2008

Het is een heftige tijd geweest. Mijn vader ligt in het ziekenhuis te herstellen van een zware hartoperatie, en de afgelopen tijd was ik veel thuis bij mijn moeder zodat ze niet alleen zou zijn. Het herstel verloopt voorspoedig, en dinsdag mag hij hopelijk al weer naar huis! Nu heb ik eindelijk wat rust in mijn hoofd om druk bezig te gaan met afstuderen en ander noodzakelijk kwaad..

Maar voordat het zover is besloten we het huis en de tuin op te fleuren met planten en poëzie. Vreemde combinatie? Nee hoor. Ik word van allebei even gelukkig.

In de tuin heb ik nu twee mooie bakken met kruiden: peterselie, oregano, basilicum, tijm, munt en rozemarijn. Ook nog een vrouwenmantel en lavendel gekocht, ik hoop dat het het allemaal een beetje gaat doen in onze schaduwtuin. Ze hangen wel op het enige plekje dat tussen één en drie nog wat zon krijgt.. dus ik heb goede hoop!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

En dan hebben het huis nog wat opgefleurd met poëzie. Op doorzichtig folie op het keukenraam, op een fleurige poster op de kastdeur, en in XXL-formaat in de gang:






Geen opmerkingen: