18 juli 2007

Nou, ik kwam tot les 5! Dat klinkt erger dan het is hoor, want ik heb nog lang niet opgegeven. Ik heb een paar lessen twee keer gelopen om op het niveau te komen, en het ging best heel lekker! Alleen zit ik nu even met een pijnlijke knie doordat ik waarschijnlijk iets teveel heuvelop heb gerend. Geeft niet, paar dagen rust en het gaat wel weer over. Ook moet ik volgens mij op m'n werk, waar ik veel sta, een andere houding aannemen. Het schijnt dat je kuiten teveel strekken en op één been leunen niet goed is, kuch. Daar gaan we ook maar eens aan werken.

En verder heb ik niet veel te vertellen, daarom maar een paar huis-tuin-en-keuken foto's van deze mooie, maar kille, zomeravond :-)






Oh, en trouwens, ik ga maar eens bijhouden welke debiele woorden Blogger mij laat overtypen als toestemming om deze stukjes online te krijgen. Het woord van vandaag is : appefla!
Je zou haast denken dat ze het erom doen.

Geen opmerkingen: