14 juni 2006

Fotoperikelen

Het is eigenlijk belangrijker dat ik op dit moment mijn tentamen Wereldliteratuur van morgen aan het leren zou zijn.. maar.. ik zit al weken met een nieuwe lens voor m'n camera in m'n hoofd en ben nu aan het uitzoeken hoe ik die ga betalen :) Het is deze:



Een 18-200mm zoomlens van Sigma, een stapje verder dan de standaard kitlens van de 350d, die nu ruim een jaar dienst heeft gedaan. Mooie foto's mee gemaakt, en nu is het tijd voor iets meer zoom. À €329, dat wel, en ook al is het nog geen astronomisch hoog bedrag, voor een student is het niet niks!

Deze lens komt er ook, sowieso, omdat hij zo fijn lichtgevoelig is en je er zulke mooie portretten mee kan maken:



De Canon 50mm f1.8! Die is nog geen €100, dus dat is het probleem niet.
De laatste tijd ben ik gewoon weer steeds meer bezig met mijn aloude hobby fotograferen, en het lukt steeds beter en beter - dus dan komt de lol er weer goed in :)

Hieronder nog een paar kiekjes waar ik best trots op ben, en dan gauw weer verder met het tentamen *bibber*..

Een meisje in Blijdorp wat mij interessanter vond dan de olifanten :)


Nepbloemen


Hij geeft licht :o!


Dumbo


Zelfde feestje


Misschien wel een erg cliché vakantieplaatje, maar ik vind het mooi ;-)

Geen opmerkingen: