12 maart 2006

Humpf.

Ik zit een beetje vast qua school. Er moet een boel gebeuren maar ik krijg het niet helder voor me. Een outline voor een essay, een opinierend essay over Europa, een onderzoeksvraag voor de Bachelorscriptie, maar ondertussen dwalen mijn gedachten steeds af. Beuh.
Geen grootse problemen, geen ultiem geluk, gewoon een suffe zondag zonder mijn lief.

Het is trouwens verbazingwekkend hoe snel de weken voorbijvliegen. Collegeweek 6 alweer, nog maar twee weken tussenstops maken bij m'n ouders, daarna woon ik echt (min het weekend) in Hilversum. Leuke gedachte, vooral het idee niet meer door de weeks met een koffertje te hoeven treinen is aantrekkelijk. Eerst nog een weekje vakantie en dan zal semester 2 beginnen, vol deadlines en scripties en werkstukken en ects en natuurlijk De Aanmelding Voor De Master In Utrecht. Brrr.
Ik ben bezig met m'n motivatiebrief en vind het moeilijk de juiste balans te vinden tussen "ik wil hier studeren want dat is dichterbij en ik vind het kut om alle lieve mensen en leuke docenten in Groningen achter te laten" en "Utrecht is een nieuwe uitdaging en ik heb zin om eens te gaan proeven van van het lesgeven". Aanbevelingsbrief 1 is binnen, 2 is in de maak (hoop ik - toch nog maar eens mailen) en alle gewaarborgde & gestempelde & ondertekende cijferlijsten/resultaatoverzichten zitten veilig in een mapje te wachten tot ze opgestuurd zullen worden. My babies :').

Ik kom trouwens net te kort zag ik om überhaupt nog voor Cum Laude in aanmerking te komen, maar als ik zo doorga krijg ik misschien nog een "Met Veel Genoegen". Ook leuk :D
Maar dat is natuurlijk allemaal toekomstmuziek, eerst maar eens verzinnen waar ik nou eigenlijk die bachelorscriptie over wil gaan schrijven.

Al met al gaat het z'n gangetje, niks te klagen, niks te zeuren.
Nouja..
Misschien die kattenvlooien :')

Geen opmerkingen: