18 januari 2006

Kamer en fiets!

Ik wil het nog niet jinxen, ik wil niet dat er nog dingen mis gaan dus ik typ het heeel stilletjes en hoop maar het goed gaat. Ik heb een kamer in Hilversum! In het huis van Evert, op de begane grond, 16 vierkante meter schoon aan de haak en ik kan er per-de-dag-zo-snel-mogelijk-dat-de-papieren-zijn-getekend in. Bart (de huisgenoot) moet nog even wat tekenen dat hij akkoord is en dan kunnen we naar Atrium om het helemaal af te ronden en dan kan het grote klussen beginnen.

En ik zou natuurlijk Lotte niet zijn als ik al niet helemaal aan het bedenken was hoe ik het zou willen gaan inrichten :D. Dus bij deze - klikt en Gij zult vinden:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Verder heb ik nu ook een fiets in Hilversum waardoor ik zo mogelijk nog sneller kan gaan inburgeren hier.
Nu nog even tot mei colleges in Groningen en dan op naar Utrecht en Hilversum!

Ik heb er zin in :-)

Geen opmerkingen: