5 januari 2006

Common Cold :')

Jep, lekkere timing ook weer. Snipverkouden worden in de week die ik volgepland had met tentamenleer-dingen.
Volgens mij heeft m'n neus nog nooit zo volgezeten als nu, geweldig. Wel handig dat ik niks proef want nu kan ik zonder kokhalzen het heerlijke honing-citroensap-heetwater-paracetamol-mengseltje opdrinken wat m'n oma altijd maakte als ik verkouden was. Honing omdat dat zo lekker zacht voor je keel is, citroensap omdat honing met heet water nou eenmal ranzig is, heet water omdat je holtes er lekker open van stomen, en de paracetamol is wel duidelijk neem ik aan :')

Maar goed, ik ben in Hilversum, ik heb een boek en een pen en zakdoekjes en Luuf.. dus what more do I need, eh? Tentamen, here I come!

Want ik weiger de herkansing op m'n verjaardag te maken ;-)

Geen opmerkingen: