4 mei 2007

Peru!

Na een tijdje radiostilte, onder meer door "grom-er-reageert-nooit-iemand"-buien, scriptiedruk en zonnige perioden, toch maar weer een update.

Want, er staat iets groots te gebeuren. Iets wat ik best eng vind, en spannend, maar ook iets wat ik heel graag wil gaan doen en me voor wil gaan inzetten. Van februari tot en met mei 2008 ga ik naar Peru! Ik ga daar vrijwilligerswerk doen voor een stichting die straatkinderen opvangt en daarbij een talenschooltje runt. Op die school ga ik 4 uur per dag, 4 maanden lang, Engelse les geven aan volwassenen en kinderen in de leeftijd van 12 tot 20 jaar. Mijn studie schuift dan een half jaartje op, maar deze kans wilde ik niet laten schieten.

Op dit moment vind ik het daarom moeilijk om bezig te zijn met mijn scriptie en niet te gaan zoeken naar Peru-info.., maar goed, die scriptie moet echt af wil ik gaan werken in de zomervakantie om mijn vakantie in oktober en ook het Peru-avontuur te kunnen te bekostigen, en dat is nu een aardige stok achter de deur.

Dan ga ik me nu maar weer storten op de geschiedenis van het vreemdetalenonderwijs op middelbare scholen in Nederland ;-)

AdiĆ³s!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Om te laten zien dat je toch echt wel gelezen wordt een berichtje!!
Wat ontzettend leuk dat het doorgaat, Peru. Ik ben JALOERS!!! Als je wil kan ik je wel eens mijn foto's laten zien( ouderwets, op papier). Tot snel, Koosje

Anoniem zei

Wauw! Het lijkt me Geweldig! Geniet van de voorbereiding (na je scriptie uiteraard..)x

Anoniem zei

Wow, spannend!
Ik heb onlangs het een en ander gelezen over Peru. Volgens mij is het een fascinerend land, waar je beslist verder moet kijken dan alleen de hoofdstad Lima, die niet 'echt' iets over het land zegt.