29 januari 2007

Maandagmorgenmegamotivatie!

Met een ernorme dosis motivatie bevind ik mij op dit moment in de bibliotheek in Utrecht. Vandaag ga ik een plan opstellen voor mijn scriptie, wat ik morgen met meneer begeleider ga uitpluizen en overleggen. "Iets met literatuuronderwijs" was mijn begin, nu is het al wat helderder gedefinieerd in de richting van "de breuk tussen de onderbouw en bovenbouw tweede fase" en dan toegespitst op Engelse letterkunde. Canons, toetsing, motivaties, einddoelen, the works. Eigenlijk heb ik er best zin in!

Verder had ik na een gezellige avond gisteren ineens het idee om eens te zien hoe goed de mensen die dit lezen (als er überhaupt mensen zijn die dit lezen :')) mij kennen, dus bij deze, een quiz! Hij staat hier en ik ben benieuwd wat men er van bakt!

Geen opmerkingen: