5 juli 2006

Antwerpen, en werk!

Afgelopen weekend hebben lief en ik doorgebracht in Antwerpen. Ik wist nog wel van dat ene schoolreisje dat het leuk was, maar dat het zò leuk was, dat had ik niet verwacht! Vrijdat was het al heerlijk weer, en hebben we heerlijk gegeten, en hele mooie dingen gezien. Op zaterdag begon ook de uitverkoop in België, of "solden", zoals ze het daar noemen. Godsallejezuswatdruk, en warm, dus wij hebben de winkelstraten maar gemeden en zijn het Diamantmuseum, de botanische tuin, het park, terrasjes en de bioscoop op gaan zoeken, om 's avonds lekker te eten vlak naast de prachtige grote Onze Lieve Vrouwekathedraal. Wat een luxe, om in zo'n mooie omgeving ook nog eens lekker met je geliefde zitten te eten. Zondag hebben we lekker uitgebreid ontbeten in het hotel en hebben we vanwege de warmte heel rustig de trein terug naar Nederland genomen. Een aardig historische trein, met minuscule raampjes en bankjes waar je wel rechtop mòet zitten anders gaat je linkerbil slapen ;-). In Roosendaal moesten we overstappen op een trein die wèl op het Nederlandse spoor kon rijden (ik wist ook niet dat dat nog verschilde), en daar bleek de airco niet te werken, dus eenmaal thuis aangekomen waren we aardig oververhit.

Hier zijn wat foto's:

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

En, nog iets nieuws..
Afgelopen maandag ben ik begonnen bij m'n nieuwe (bij)baan, bij dè bank.
Het is nog eventjes een beetje onwennig, na vier jaar bij een keigezellig leuk klein winkeltje gewerkt te hebben, maar vandaag mocht ik voor het eerst de kas draaien en heb alweer een heleboel geleerd. Vooral dat mensen ongeduldig zijn en het systeem nog lastiger is dan ik dacht.. maar daar komen we ook wel weer doorheen ;-)

Geen opmerkingen: