15 mei 2006

15 mei-gedachten

alweer vijf maanden verloofd!

over twee weken moet alles af! Hellup!

het is mooi weer, woei ;)

het huis zou echt wel schoongemaakt moeten worden... (kuch)

ik moet vaker naar de markt, het is echt veel goedkoper

over 4 dagen komen m'n ouders weer thuis, kan ik weer naar Hilversum

mensen die mijn enquetes invullen met onzinantwoorden mogen de griep krijgen

biografie van Lady Mary Wortley Montagu af! Nog 1000 woorden te gaan en werkstuk 1 is af!

wie weet er een lekker recept met spinazie?

ik moet meer fruit eten

ik wil meer foto's maken! *noteert onder: goede voornemens voor de zomervakantie*

een week reykjavik of stockholm.. hmm.. dat klinkt goed

maar eerst die BA-bul maar zien te krijgen :D hard aan het werk dan maar, om alles af te krijgen!

Geen opmerkingen: