20 december 2005

Flooft!

Jawel, de laatste week voor kerst, ik moet nog één dag naar Groningen voor het laatste debat-voor-een-cijfer en daarna is het lekker ontspannen :-)
Het debat morgen gaat over terrorismedreiging-objectiviteit-rolvanAmerika-mensenrechten. Gaap. Ik heb er nu al zin in :'). Reuze. Nee, echt. Enorm :').

Maar, er is leuker nieuws! Vorige week hebben meneer mijn vriend en ik samen besloten om ons te gaan verloven! Woei! Niet op de 'we gaan trouwen binnen nu en een jaar' manier, maar meer op de 'we beloven er altijd voor elkaar te zijn en we houden heel veel van elkaar' manier.

Nieuwsgierig naar ringen gaan kijken, en toen de beslissing genomen. Ik hoop dat de ringen snel binnen zijn, maar het werd waarschijnlijk na de kerstdagen. Maar toch, het woei-gevoel is er, en daar gaat het om :D! Uitgebreid gevierd natuurlijk, en zelfs nog op radio 538 geweest. Handig, zo'n vriend met connecties in Hilversum ;-).

Lotte is blij, flieft en gelukkig!

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Lotte en Evert,

Het ziet er nu geweldig uit lijkt me. Chapeau!
See you later and have a nice stay. Thanks for the pictures.

a.